3:e adventstävlingen - kamomillte

Tiden går fort och det har redan blivit dags för den 3:e adventstävlingen!

Vad tävlar ni om? Jag har tidigare skrivit om Friggs örtteer och tänkte att en bra vinst kunde vara just en av dessa tesorter. Smaken blir kamomill, som är rogivande och bra för magen.


Hur tävlar ni? Vi fortsätter på den enkla vägen där ni bara behöver kommentera det här inlägget för att vara med och tävla, glöm inte att skriva din mailadress. Du får gärna tipsa om tävlingen på din egen blogg. En vinnare dras sedan och publiceras här på bloggen.

Tävlingen avslutas: När jag tänder det tredje adventsljuset.

Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Jag är med! :)

2008-12-07 Kl. 19:21:25
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Isabelle

Å, Jag vill vara med och tävla :)

mvh isabelle

2008-12-07 Kl. 22:41:17
Blogg: http://isabellees.blogspot.com

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0