Dagens mys - att unna sig...

...ett riktigt lyxigt frisörbesök.

Den underbara känslan av att bli ompysslad för en stund. Någon som frågar hur du vill ha det, småpratar om ditt och datt, klipper och fixar. Så här under den mörka perioden av året tycker jag personligen det är härligt att ljusa upp håret lite, då mitt blir mörkt väldigt snabbt. Mysigt att få sitta ner en stund, koppla av medan slingmedlet verkar och sedan få en underbar huvudmassage i samband med schamponeringen efteråt. Visst, det kostar pengar men det är du absolut värd.


Kommentarer
Skrivet av: josefin

sv: ja, fan, det är bara 19 dagar kvar... det går ju skitfort:P

2008-12-05 Kl. 07:24:33
Blogg: http://sameoldstories.blogg.se/
Skrivet av: Tindralen (spana in min egna julkalender)

Ditt pris jag fick hem idag är med i min lucka no 5 på min blogg ta en titt vettja :)

2008-12-05 Kl. 12:55:44
Blogg: http://tindralen.blogg.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0