En mysdag

Denna dag vigs helt åt mys. Inte just för att det är söndag, utan för att man ibland behöver en dag utan krav men fylld av mys.

Jag tycker även i vanliga fall att städning är rogivande men just julstädningen vilar det något ännu mer speciellt över. Jag fullkomligt älskar att damma och gno för att varje liten vrå ska skina. Och att sedan få julpynta med glitter, änglar, tomtar, ljus och girlanger är väl underbart.

Sedan blir det dags att skriva julkorten och efter det en stunds tillverkning av julgodis. Kvällen avslutas med spa-mys. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Skrivet av: Bettan

Hejsan! Låter som en helt fantastisk söndag. Kram på dig :)

2008-12-15 Kl. 00:55:14
Blogg: http://bettan82.blogspot.com

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0