Exempel på ett tävlingsbidrag

Eftersom att jag har fått flera förfrågningar över hur ett tävlingsbidrag i jultävlingen kan se ut, lägger jag upp ett tävlingsbidrag här på bloggen som ni kanske kan få tips och inspiration ifrån. Lycka till och fråga gärna om det fortfarande finns oklarheter! :)



Hej, här kommer mitt lilla bidrag till din stora Jultävling :)

Julförberedelser:

Under hela December månad så brukar jag pyssla, baka och ha mycket mys inför julen. Jag försöker att verkligen ta vara på tiden, som går så himlans fort jämt (!). Bakar pepparkakor och lussebullar och i år ska jag även försöka med att baka knäck, ischoklad på både mörk och vit choklad samt göra dajm, riktigt gott! Var jättelänge sedan man hade knäck och ischoklad i huset. Mitt rum brukar jag små pynta under lite nu och då, det är mysigt eftersom att man då inte behöver kasta upp allting dagen innan Julafton. Vi brukar alltid ha någon julskiva igång varje dag fram till jul, det höjer ens humör och julstämningen.


Julafton:

I år blir jag hemma på Julafton. Har alltid haft att varannan jul så är jag hos pappa och det andra året hos mamma. Men eftersom att det skulle bara bli så få i år hemma så stannar jag också hemma. Men det är alltid mys att bara vara hemma, ha sin egna säng som man skönt lägger sig i efter allt, sitt rum att ställa in allt man fått. I år ska jag försöka ta mig upp tidigt, någongång mellan 7-8 så att man hinner att både njuta och fixa allt under dagen.

Jag har bifogat lite bilder också :P



Kommentarer
Skrivet av: angelica

ska du sitta helt ensam? :O

2008-12-21 Kl. 16:07:27
Blogg: http://angelikk.blogg.se/
Skrivet av: jennylee

Oj minsann, mitt bidrag ;P

2008-12-22 Kl. 20:30:33
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0