Jultävling på Sannas Myshörna!

Förutom de fyra adventstävlingarna ska vi såklart ha en stor jultävling här på Myshörnan. Jag har hållt inne på den länge men här kommer den nu ;)

Vad tävlar ni om? Ett härligt spa-paket för mysiga kvällar (eller dagar) hemma hos dig. Paketet innehåller ett par bruna scrubhandskar, en härligt doftande ansiktsscrub med paranötter samt tjugo påsar kalahari (chai) te. Perfekt för att ta hand om dig själv, och kanske också om någon du tycker om, såhär i juletid.



Hur tävlar ni? Du tävlar genom att kommentera det här inlägget, glöm inte att skriva din mailadress. Sedan mailar du mig ditt bidrag på [email protected]. Ni får tävla med i stort sett vad som helst; bilder, mysiga berättelser, julförberedelser, recept på godsaker - låt fantasin flöda. Temat är mys/julmys och jag kommer vid tävlingens slut att utse vinnaren med det supermysiga bidraget. Vinnarbidraget och eventuellt en del andra bidrag kommer att publiceras här på bloggen.

Tävlingen avslutas: Lördagen den 20 december klockan 18.00. Vinnaren publiceras måndag den 22 december. Tisdagen den 23 december vid uppesittarkvällens slut. Vinnaren publiceras på julafton!

Kommentarer
Skrivet av: isabella malmborg

mm gott att äta det med ;o

2008-12-12 Kl. 01:47:25
Blogg: http://szerafia.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Nu har jag skrivit ett mejl :)

2008-12-15 Kl. 10:07:47
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: S

jag förstår inte va det är för bidrag man ska skicka...

2008-12-17 Kl. 14:37:18
Skrivet av: bambi

Jag förstår inte heller riktigt vad det är man ska skicka....?

2008-12-21 Kl. 13:39:35
Blogg: http://bambi.bloggagratis.se
Skrivet av: Rebecca

Hejhej! Jätte trevlig blogg, hittade nyss hit.

Är med och tävlar och har skickat ett mail till dig.

Önskar dig en god jul och gott nytt år.

Med vänlig hälsning Rebecca

2008-12-23 Kl. 14:24:38
Blogg: http://cheeky.zoomin.se

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0