Vinnare i Myshörnans jultävling

Det är julafton och dags för mig att utse en vinnare i jultävlingen. Efter att ha läst igenom bidragen många gånger har jag bestämt mig för att det blir Rebecca som vinner spa-paketet. Jag önskar dig många härliga myskvällar och en riktigt God Jul!



Vinnarbidraget:

En jul för mig!

Julen och dess innebörd har förändrats sedan jag fick barn.

Julen innebär julbak av glögg/pepparkaskbollar ca 2 dgr innan julafton, årliga glöggfesten som vi håller i

för massor av vänner, middagsbjudning på lillejuafton och julafton är helt unik.

På morgonen får barnen öppa vars ett paket som de kan ha och roa sig med i väntan på alla andra paket.

De andra jularna har båda min och min mans familj samlats här hemma och vi har alla firat tillsammans

Och kvällen när barnen sover är enbart vår, där vi tittar på tv, äter julgodiset vi själva bakat och myser.

Jul för mig är närhet, släkt och närmsta vännerna. Massor med ljus, goda dofter och fnittriga barn.

Julen för mig har blivit helig igen tack vare barnen.


Kommentarer
Skrivet av: Mimmi

Sv: Taack :)

Jaha, vad roligt? Har du egen eller medryttarhäst eller rider du på ridskola? Hm, väldigt många "eller" i den där meningen.. menmen. GOD JUL

2008-12-24 Kl. 13:34:37
Blogg: http://narmolanya.blogg.se/
Skrivet av: Liene

sv: Okej, men kul att det kommer fler tävlingar:)

Grattis till henne!



och GOD JUL!

2008-12-24 Kl. 14:15:34
Blogg: http://lienes.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

Ååå Happy meee!

Tack snälla vad glad jag blev.

Kram Från Rebecca

2008-12-25 Kl. 19:22:50
Blogg: http://cheeky.zoomin.se

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0