Påminner om tävlingen

Sitter just nu hos min farmor och farfar och knyter massvis av vackra armband. Jag har fått ihop ett riktigt lager med armband nu och vet inte riktigt vad jag ska göra med alla. Några förslag?

Strax ska vi äta och sedan ska jag till jobbet, direkt efter det åker jag till min älskling för en myskväll. Sedan åker jag från honom till jobbet igen så förmodligen blir det inte något inlägg förrän imorgon kväll. Kanske att jag hinner svara på några kommentarer ikväll för det tar för lång tid att göra här. Farmor har nämligen ett gammalt hederligt modem så det tog mig minst fem minuter bara att få upp startsidan för blogg.se ;)

Passar på att påminna om den pågående tävlingen där du kan vinna en ansiktsscrub, var med och tävla du också! Sålänge får ni läsa igenom gamla inlägg samt mysa och rå om er själva. Kram på er!

Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Lotta ut de här kanske? ;)

2008-11-26 Kl. 21:03:31
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0