Dagens mys - en stund med dig själv

Vi lever i en stressig värld. Man ska göra än det ena än det andra. Diska, tvätta, städa, handla, hämta barn, laga mat, prestera allt mer och bli bättre på jobbet och i skolan. En dag kan det kan bli för mycket och du går in i väggen. (Jag talar av egen erfarenhet, jag har krockat in i den två gånger.) Därför är det viktigt att ta det lugnt med jämna mellanrum, helst en stund varje dag. Sätt dig ner någonstans där du trivs, andas och fundera över vem du är. Njut av att få leva ditt liv här på jorden och tänk på att det finns absolut ingen annan som är som du. Du är underbar och värd inget annat än det bästa! Kom ihåg det.

Kommentarer

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0