Dagens mys - spakväll

Ensam hemma? Eller tillsammans med någon du tycker om? Gör som jag och förvandla kvällen till en mysig hemma-spakväll.


Framplockat för spakväll.

Ta en lång skön dusch där du använder dig av peeling eller scrubhandskar (eller både och om du känner för det). Smörj in hela kroppen med lotion, klä på dig myskläder och känn att nu är det du som är i focus. Peela ansiktet och lägg en ansiktsmask, skölj av den och badda ansiktet med ett ansiktsvatten som drar ihop porerna innan du smörjer in ansiktet. Gör en hårinpackning och vira plasfolie runt håret (värmen som blir gör att inpackningen kan göra ännu bättre nytta). Starta ett fotbad och känn hur fötterna får nytt liv. Fila dem och smörj sedan in dem med en välgörande kräm. Fila naglarna på händerna och smörj in de torra nagelbanden. Ät något gott. Jag äter kladdkaka. Det finns så många saker du kan göra för att ta hand om din kropp! :)


Tända värmeljus med vackra höstlöv runt ger rätt stämning.

Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Jag ska nog ha sånt där för mig i morgon ;)

Kram!

2008-10-19 Kl. 00:22:43
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0