Mask för din hy

Ja inte mask som i daggmask då, utan mask som i vilken typ av ansiktsmask som passar för just din hy? Ansiktsmasken är ju till för att göra din hy så fräsch som möjligt och bäst resultat får du då om du väljer en mask som passar just din hudtyp.

* Känslig hud - då passar en lätt gelmask
* Torr hud - använd en krämigare mask, som återfuktar
* Fet hud - då passar en lermask bäst, den tar bort de feta fläckarna
* Blandhy - använd olika typer av masker för de olika problemområdena

Fråga i affären vilken typ av mask de rekommenderar dig :)

Kommentarer
Skrivet av: Towa

Jag gillar verkligen din blogg :) så mysigt, och det är ju just en myshörna

2008-10-24 Kl. 13:22:48
Blogg: http://www.towalindberg.se
Skrivet av: Therese

Tusen tusen tack, idag kom min vinst! Den satte guldkant på en redan trevlig fredag. Jag skrev ett inlägg om vinsten så förhoppningsvis hittar ytterligare några läsare till din trevliga blogg/myshörna! Trevlig helg!

2008-10-24 Kl. 15:43:55
Blogg: http://lurans.blogg.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0