Mys med min pojkvän

Det har varit lite dålig uppdatering från min sida på Myshörnan sedan ett-tiden igår. Jag åkte hem till min pojkvän och sov kvar där, vi hade inte träffats på två veckor så det blev lite extra härligt och en massa mys. Åkte direkt till jobbet därifrån och när jag kom hem tog jag en trevlig ridtur i skogen med min granne. Det var också ett tag sedan så nu känner jag mig riktigt glad i själen. Jag älskar dessa underbara djur!

Något som gjorde denna dagen ännu bättre var att när jag kom hem, logga in på Myshörnan och mötas av flera fina kommentarer av er läsare. Det gör mig glad :)


Kommentarer
Skrivet av: BEL

Jag träffar min karl varje dag minsann! NANANANA!



gillar din bloggis sanna, och så saknar jag dig :(

:*

2008-10-17 Kl. 01:51:56

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0