Nära nu!

Igår var Myshörnan två besökare ifrån att jag skulle tala om för er vad ni kommer få tävla om. Två besökare ifrån! Så se nu till att tala om för dina vänner att det blir tävling här, om just dom besöker den också vill säga. Och tänk ifall alla ni åtta som besökte Myshörnan igår fick en vän i var att göra samma sak - då skulle jag dra igång tävlingen för er ;)

Snabbgenomgång för nya besökare:
10 besökare på en dag så talar jag om vad ni kommer att tävla om
15 besökare på en dag så drar jag igång tävlingen och ger er tävlingsreglerna

Kommentarer
Skrivet av: magstark

skön blogg, bra syfte :) Jag tipsar på min blogg! Tjing

2008-10-14 Kl. 12:15:33
Blogg: http://metrobloggen.se/magstark

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0