Över tio

Jag tänkte att jag skulle hålla mig till lite senare ikväll men ivern tog över så jag skriver nu. Det är nämligen så att när jag kom hem från jobbet idag och tog fram bloggen så möttes jag av den glada överraskningen att ni har fått upp besöksantalet här på Myshörnan till över tiosträcket! Idag avslöjas alltså priset i tävlingen jag drar igång snart.

Vad blir priset? Åhléns säljer ansiktsmasker med lera (Spa Face Care - Mud Mask) och denna är djuprengörande samt balanserar och stärker huden. Jag har själv provat den och tycker den är underbar. Jag vill att ni också ska få prova den så därför blir en tub 'Spa Face Care - Mud Mask' priset i Myshörnans första tävling!


Se nu till att berätta för flera vänner om Myshörnan och tävlingen, 15 personer som sagt så får ni tävla ;)

Kommentarer
Skrivet av: magstark

härligt! hur högt över tio var det?

2008-10-14 Kl. 23:00:05
Blogg: http://metrobloggen.se/magstark

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0