Rensa i röran med Feng Shui

Att hitta motivering till att städa och rensa ut allt gammalt skräp man har hemma är inte alltid det lättaste. Bergen med skräp och pappershögarna växer, garderoben och byrån går snart inte längre att stänga på grund av alla gamla kläder som finns kvar trots att man inte längre använder dem. Du kanska ofta måste leta länge innan du hittar vad du söker. Så ska du inte behöva ha det! Där du bor ska du trivas.

I somras började jag att läsa en bok som heter Rensa i röran med Feng Shui och är skriven av Karen Kingston. Där i finns fakta om vad Feng Shui är för något och du får reda på vilka olika sorters röra det finns och hur mycket röran faktiskt påverkar oss. Läs den boken och jag lovar att du får motivation till att rensa ur varje liten låda, vrå, skåp och hylla där du bor!


Rensa i röran med Feng Shui
- Karen Kingston

Kommentarer

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0