Sannas myshörna

Hej! Kul att du har hittat hit.

Tankarna på den här bloggen väcktes den 27:e september klockan 22.05 i samband med att jag skrev det här inlägget på min blogg:



"Spakväll med mamma


Här sitter jag alldeles nyduschad i mysbyxor och med handduk på huvudet (och med den där grå mysiga topen jag fick av min pojkvän för nästan ett år sedan). Jag väntar på att mamma ska komma ut ur duschen så att vi kan påbörja vår spakväll. Ska bli riktigt mysigt, det var länge sedan vi gjorde något sådant här tillsammans.

Spakvällen består av:

* Dusch med kroppspeeling och scrubhandskar
* Ordentligt med lotion
* Hårinpackning med plastfolie och allt
* Ansiktspeeling & ansiktsmask
* Fotbad & fotmassage
* Nagelfilning

Jag hade tänkt göra det här imorgon efter jobbet och en tur på stan med tjejerna men jag behöver verkligen det här nu nu nu. (Med tanke på hur jobbig den här dagen har varit!) Och jag har mamma att tacka för att det blir nu ikväll, det var hon som började prata om hårinpackning, på den vägen är det.

Hmm...undrar om jag ska ta och slänga ihop en kladdkaka nu medan mamma är i duschen som vi kan smaska på till filmen sedan? Vi ska kolla på The Notebook medan vi håller på och pysslar om oss. Ja, nu blev jag sugen. Vi hörs! :)



- Uppdatering -

Kladdkakan är färdig, står och väntar på bänken i köket. Ansiktsmasken är precis borttagen och hårinpackningen är i. Nu ska vi starta filmen och fotbadet."



Sedan vi hade den spakvällen har jag velat starta upp en blogg som handlar om en mysigare vardag och här kommer den nu. Stort tack till Jennylee som kom på namnet på bloggen!

Vad kommer då den här bloggen att innehålla? undrar du. Den kommer att innehålla allt möjligt från avslappning, ansiktsmaker och ljus till massage, dagens mystips och vart du shoppar bra prylar för att förhöja myset i din vardag.

Varför skapade jag bloggen? Enkelt! För att just du ska få en mysigare och lyxigare vardag.

L å t e r  d e t  i n t e  s o m  e n  b r a  i d é ?

Kommentarer

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0