Scrubhandskar

Känner du ibland att din hud känns smutsig trots att du precis har klivit ur duschen eller får du ofta sådana där små "skinn-/smutskorvar" när du torkar dig med handuken på exempelvis benen eller armarna? Ett tips är då att köpa att par scrubhandskar hos t.ex. Åhléns eller H&M. De finns i många olika färger för att du ska kunna välja ett par som passar just dig. Ta med dem in i duschen, ta på dig dom, häll på duschkräm och gnugga över hela kroppen. Använd dom en till två gånger i veckan eller när du själv känner att du behöver.

Varför? För att det är väldigt skönt, det känns som massage.

Resultat: En fräschare och snyggare hy! Det är du värd.



Scrubhandskar från Åhléns. 25 kr (har jag för mig...)

Kommentarer

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0