Tävling?

Nu har Myshörnan funnits i strax över två dygn och jag har planer på att lägga upp en tävling. Vinsten (eller eventuellt vinsterna) är hemligt än så länge. Under Myshörnans första dag hade den fyra besökare och under den andra hade den åtta, så idag hade jag hoppats på 16. (Fördubbling varje dag vore inte så dumt va? Haha.) Dock var det åtta idag också.

Därför; när antalet besökare har kommit över 10 per dygn avslöjar jag vad ni kan vinna och när det är över 15 får ni veta hur ni ska gå tillväga för att vinna.

Nu är det upp till er att sprida bloggen vidare till era vänner och bekanta, så att ni får tävla lite snart!

Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Åååh, det osar tävling ;)

2008-10-11 Kl. 23:54:46
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0