Värmeljus

Hösten breder ut sig med stormsteg över Sverige och med den följer mörkret. Lys upp de mörka höstkvällarna med värmeljusen 100 x GLIMMA från IKEA. 100 värmeljus för endast 19 kronor betyder att du kan tända många ljus samtidigt och sprida ut runt omkring dig. På kvällarna när jag sitter på mitt rum och läser eller funderar gillar jag att släcka alla lampor men tända mängder av värmeljus. Det skänker lugn och doften av ljusen är härlig.

Ljusen brinner i cirka fyra timmar. För din och ditt hems skull: glöm inte bort att släcka ljusen om du går ifrån dem!


100 x GLIMMA. Värmeljus i 100-pack från IKEA.

Kommentarer
Skrivet av: angelica

Tycker din blogg e bra! Man blir nyfiken på va det e för tävling :) hehe

2008-10-14 Kl. 23:45:18
Blogg: http://angelikk.blogg.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0