Inget internet

Tänkte tala om för er att jag fram till och med söndag inte har något internet hemma. Det är lagom kul med mobilt bredband kan jag ju säga. Förbrukas för snabbt och kostar för mycket att köpa extra hela tiden. Men men. Snyltar på pappas för att betala en räkning och tänkte samtidigt passa på att berätta för er hur det ligger till, så ni inte tror att jag har övergett er.

Synd dock, min kusin kommer över ikväll och vi tänker fixa mysigt hemmaspa och tänkte dela med oss av kvällen till er. Vem vet, kanske kommer upp bilder senare ;)

Kommentarer
Skrivet av: emma

sv:Jag ska göra ansiktsmask jätte mysigt:)

2009-02-27 Kl. 18:17:22
Blogg: http://emii.devote.se

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0