Myshörnan har tagit en bloggpaus!

Som ni ser så har det knappt hänt någonting här sedan jag flyttade. Jag har för tillfället ingen motivation och inga idéer på vad jag ska skriva om här. Det kan bero på att allt känns så rörigt efter flytten samt att mitt immunförsvar verkar ha pajat ihop så att jag blir sjuk hela tiden. Men det ska det bli ändring på nu ;)


Inom en snar framtid kommer alltså bloggandet här på Myshörnan att komma igång igen. Sen har jag ju en del priser som ligger och väntar på framtida tävlingar här på bloggen också... Tills dess får ni gärna komma med tips, idéer och önskemål om vad jag kan skriva om här. Kram på er!

Kommentarer
Skrivet av: mathildas

härlig bild!:D

2009-02-22 Kl. 09:36:41
Blogg: http://saturdaynight.devote.se
Skrivet av: mathildas

härlig bild!:D

2009-02-22 Kl. 09:37:23
Blogg: http://saturdaynight.devote.se

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0