Dagens mys - ordning & reda

Att omge sig med saker man gillar och veta precis vart man har allt underlättar vardagen och gör att du kan lägga din energi på annat än ett ständigt sökande efter saker och ting. Jag talar efter egen erfarenhet, jag mår mycket bättre och orkar i allmänhet mer än jag gjorde innan min stora utrensning av saker jag inte använder/gillar. När jag dessutom såg till att var sak fick sin plats fick jag ju också mer tid över till att göra andra saker, eftersom jag inte längre behöver spendera en hel dag med att leta efter dom!


Just nu saknar jag min ordningssamma garderob.

Kommentarer
Skrivet av: Erica

Oj ja den var verkligen i ordning:- fin!



Ser inte alls ut som min..





Kram Erica i Singapore

2009-01-16 Kl. 11:57:19
Blogg: http://sunblock20.blogspot.com/
Skrivet av: Mimmi

Sv: Hm, kanske det :)

Okej, :) Lycka till med allt.

2009-01-16 Kl. 20:27:26
Blogg: http://narmolanya.blogg.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0