Ett livstecken

Just nu lever jag i ett rum fyllt med sopsäckar, flyttkartonger och saker överallt. Jag flyttar om mindre än en vecka och har massor att göra. Samtidigt är jag fortfarande förkyld (vilket jag lär vara till i vår) och har en ständigt värkande mage (kanhända är det stress?). Mitt i allt detta ska man komma ihåg att ta hand om sig själv.

Inte heller har mitt Internet fungerat som det ska på två dagar, kanske drabbades det också av förkylning. Det verkar tack och lov ha återhämtat sig nu. Vi hörs senare idag, kram på er!


Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Ja, det kanske är stressmage du fått. Inte bra :S

2009-01-11 Kl. 12:50:24
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Mimmi

Sv: Haha :) Det är bra annars, trött bara - men det är jag altid. Har nog brist på D-vitamin eller något -.- Själv? :)

2009-01-11 Kl. 19:01:51
Blogg: http://narmolanya.blogg.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0