Förlåt mig Myshörnan...

...ty jag har syndat. Jag har inte uppdaterat med något nytt här på en hel vecka och det var verkligen inte meningen att det skulle bli så. Tanken var att  Myshörnan när jag flyttade skulle fortsätta vara en blogg som uppdateras med åtminstonde ett nytt inlägg per dag. Jag hade ingen aning om att det skulle bli så stressigt och svårt att hinna med i vardagen som det faktiskt har varit hittills. Men det kommer att ordna upp sig, det vet jag. Måste bara få allt att flyta på, komma in i någon slags rutin.

Det som ska hinnas med är jobbet, fixa och dona här i lägenheten, religions och juridikstudier samt alla förberedelser till lektionerna med mina nya danselever. Det är många bollar i luften, men jag gillar att ha det så. Kom ihåg att ta en lugn stund nu och då bara! :)

Kommentarer
Skrivet av: friduss ♥

fin blogg! :)

2009-01-25 Kl. 12:21:50
Blogg: http://www.fridus-s.devote.se

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0