Underbara, älskade thé

Jag älskar thé. Dock är jag lite kräsen vad gäller vilka sorters thé jag dricker. Är inte så förtjust i de här vanliga "affärs-teerna" som smakar beskt och innehåller en massa teein och konstiga saker. Mitt absoluta favoritmärke är Yogi Tea.



Dessa teer är helt organiska och otroligt smakrika eftersom de innehåller diverse härliga kryddblandningar, var och en bra för olika saker. Finns att köpa i Life-butikerna där de kostar runt 40 kronor för 15 påsar. Lite dyrare än de man köper i matbutikerna, men jag lovar att det är värt det!

Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Älskar också té och det ska självklart vara special te med inga konstigheter i :)

2009-06-23 Kl. 14:13:48
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Prova grönt te. Gott och det sägs att den är bra också.

2009-06-26 Kl. 19:35:27

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0