Vad handlar det om?

Tänkte att jag skulle ta och presentera de olika kategorierna på bloggen genom att ge varje en kort beskrivning.

Allmänt - Ja, i den här kategorin skrivs det inte alltför ofta då det mesta liksom hör hemma till någon av de andra kategorierna. Men passar det inte in någonstans, hamnar det här.

Ansiktet - Här finner du recept på ansiktsmasker och info om vilka masker som passar för olika hudtyper samt när och hur man ska använda dem.

Avslappning - Avslappning behöver inte alltid vara så komplicerat, här finns både längre och kortare övningar och tips om vad man kan göra för att få slappna av.

Bilder - Kort och gott bilder, med fokus på mys.

Boktips - Här skriver jag om böcker som är inriktade på hälsa och välmående. Har du läst någon bra? Tipsa gärna så länkar jag till dig!

Dagens mys - Jag letar efter det mysiga i vardagen och lyfter fram det här för att också ni ska se det där lilla (eller stora) som man så lätt kan missa i dagens stressiga samhälle.

Hälsa - Enkla tips för en bättre hälsa finner du här! Även tips för att lindra vid förkylningar och liknande.

Julmys - Allt det mysiga som hör julen till samlas här. Kanske inte så intressant nu mitt i sommaren.

Kloka ord - Den nyaste kategorin. Här delar jag med mig av just kloka ord, ordspråk och liknande som jag ramlat över.

Produkter - Självklart finns en kategori där jag tipsar er om bra produkter jag testat (och även de jag skulle vilja testa). Allt för att öka mysfaktorn!

Recept - Kanske är du ute efter något smarrigt till en spakväll hemma eller är bara sugen på att lyxa till det med något gott? Titta då in här för att få tips och idéer.

Tips - Här samlar jag tips av alla möjliga slag som kan underlätta och göra vardagen lite enklare och mer njutbar.

Tävlingar - Det kommer lite nu och då upp tävlingar här på Myshörnan där du kan vinna saker du kan skämma bort dig med. Håll utkik!

Vinnare - Här presenteras vinnarna i varje tävling.

Hoppas ni blev lite klokare och sugna på att titta runt även bland det som tidigare skrivits här. Håll tillgodo, nytt fräscht kommer inom en snar framtid! :)

Kommentarer

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0