Dagens mys - spakväll med en vän

Internet är tillbaka till normal hastighet igen och jag tänkte skriva om spakvällen jag hade med min kusin i torsdags.

Började kvällen med att laga en god middag som vi avnjöt till en sån där förutsägbar och fånig men ack så rolig kärleksfilm. Efter det bar det av in till badrummet där vi lade ansiktsmasker och sedan fjantade oss framför spegeln med våra kameror. (Ett gott skratt förlänger livet!)


Medan maskerna fick verka satte vi oss ner och pratade om allt möjligt och efteråt dukade vi fram stora bitar kladdkaka och päroncider. Riktigt mysigt hade vi!


Svårare än så behöver det inte vara :)


Kommentarer
Skrivet av: Emma

det behöver inte vara så avancerat =) Mysigt ni ser ut att ha det!!

2009-03-02 Kl. 09:48:30
Blogg: http://emmalajnens.blogg.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0