Det är dags nu

Dags att ta hand om dig själv. Jo, du har tid. Och har du inte tid, så tar du dig tid. För du är den viktigaste personen i ditt liv. Du behöver ju trots allt inte ägna hela dagen åt att mysa och pyssla, även om det kanske skulle vara välbehövligt.

Jag tog lite sovmorgon idag och nu ska jag ägna minst en timme åt bara mig själv. Det blir långdusch, kroppsvård, ansiktsbehandling och hårinpackning. Avslutar med en god storfrukost (eller brunch blir det ju).

Uppdatering med bilder kommer.

Kommentarer
Skrivet av: iia

Frågan är vad som är det allra viktigaste? Prioritera en sovmorgon eller investera en förmiddag i evigheten? Vad betyder en ansiktmask eller hårinpackning om 100 år?

2009-03-14 Kl. 23:19:35
Blogg: http://julia.obypingst.se/
Skrivet av: iia

Frågan är vad som är det allra viktigaste? Prioritera en sovmorgon eller investera en förmiddag i evigheten? Vad betyder en ansiktmask eller hårinpackning om 100 år?

2009-03-15 Kl. 00:20:47
Blogg: http://julia.obypingst.se/

Din kommentar gör mig glad, kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser den)

Din blogg: (om du har en)

Vad säger du?

RSS 2.0